sertalpbilal

sertalpbilal
sertalpbilal
3 Takip Ettiklerim
20 Takipçilerim
Takipçilerim (20)
tezene ustuncatalbas sarimelek karlitorosdaglari societa flyingcoffin webaslanlari wit linuxman benimblogum1 javatech ersendadaslar sinebozuyuk sineteknoloji nasilparakazanilir cafetu trtekno kayipkitap tubizeol kurabiye-tarifleri

Ünye'den Canlı Yayın

Ünye'den Canlı YayınVe 24 Mayıs 2007 sabahı itibariyle vatan topraklarına ulaştım. İlk hedefim olan Karadeniz’i...

Devamı

Blog Neden Tutulur-1

Blog Neden Tutulur-1Blog yazılarına bir başlama hikayem vardı aslında. Blog’u açarken günlük hayatta ne yaptığımı...

Devamı

yollar ve yolcular...

Yollar ve YolcularÖmrümüzden bir gün daha geçiyor. Geleceğe dair isteklerimiz varsa onlara daha yaklaştığımızı hissediyoruz....

Devamı

köşe kapmaca....

Yok yok yanlış anlaşılmasın bu yaştan sonra oyun oynamaya merak salmadım. Ülkemizin en büyük kütüphanesi...

Devamı

Abi Beni Unuttun Be...

Efendim, nerde kalmıştık. En son enerjiden bahsettik galiba. Şimdi ise serbest bir yazı yazmak istedim...

Devamı

Enerji İle Dolmak...

Enerji İle DolmakGSTKP: Ablamın başından beri beklediği ve çalınmaya başlandığında zıp zıp zıpladığı şarkının adı...

Devamı

Final Gerisayımı

Final Gerisayımı Artık üniversitede dersler neredeyse bitti. Final haftası başlıyooor. Kuzu gibi bekliyoruz sınavları. Zaten...

Devamı

Ya-vaş-la-mak...

“O ne? Bilal kaç günde kaç yazı yazmış” diyebilirsiniz diye diyorum. İçinde bulunduğum şu bunalımlı...

Devamı

Aile Resimleri (1. ve 2.kısım)

-soldan sağa: annem, ben, ablam- Evet, eskilerden başlayarak aile resimlerini yüklemeye karar verdim....

Devamı

İstemeden Yaşamak...

Bazen yanlış yapıyoruz. Bir şey istiyoruz hayattan. Ama düşünmeden istiyoruz. Ne kadar mantıksız değil mi?...

Devamı

aman balık kaçmasın

Şimdi diyosunuz ki bu başlık neden böyle. Aslında bunu yazının sonunda sorsanız daha mantıklı olur…Şimdiii,...

Devamı

Efendim?

Ne gariptir ki bazen mutluluğu tek kelimede yakalayabiliyorsun. İnsan tek başına yaşasın diye yaratılmamış malum....

Devamı

Yalanlara İnanmak

Yalanlara İnanmak..“Yeter” diyorum bir kez daha.. Bazen o kadar ağır geliyor ki yaşamak. O kadar...

Devamı

Bir-İki-Dört

İçimden diyorum bir gariplik var diye. Nedenini hala...

Devamı

102 Senfonisi...

Elif'in beni gülmekten kırıp geçiren süper şiiri:Not: Arkadaş mimarlıkta okuyor.Not2: Valla süper olmuş tebrikler....102 SENFONİSİkahve...

Devamı

Bi(1) Düşüneyim

-resim yanlış anlaşılabilir diye kaldırdım-Şimdiii bi düşüneyim (düşünelim). Pazartesi gününe çok büyük 2 ödev var....

Devamı

Taşı Toprağı Altın İstanbul Fotoğrafları...

-Marmara Üniversitesi Tıp Fakültesi-Taşı toprağı altın diye gittik cidden. Muhammet'e ve Kenan'a gerçekten çok teşekkür...

Devamı

3 Zibidi Fotoğrafları

Artık bir klasik haline gelen fotoğraflarımız :)Space'de vardı aslında ama hazır fotoğraf alanı bulmuşken...

Devamı

Çanakkale Fotoğrafları...

Evet en sonunda bir resim albümü açmayı başardım ve ilk faaliyet olarak da Çanakkale Gezi'mizin...

Devamı

I-IH (veya stop)

Kardeşim, sormayın diye söylüyorum. I-ıh demek hayır demektir. Yani yazı dilinde...

Devamı

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !